به وبلاگم سر بزن
ولایتی
 
 

 آیا ما منتظریم؟

 

 انتظار، سرفصل امید به آینده‌ای روشن و مایه عشق و شور و امید و تلاش برای آماده‌سازی خود و جامعه برای آمدن و ظهور امام منتظر است. انتظار، هرگز یك روحیه بازدارنده، فلج‌كننده و یأس‌آور نیست، بلكه موجب دوركردن عنصر بدبینی به آینده، از نهاد انسان در جامعه بشری است. انتظار، معیار ارزش انسان‌ها است. آرزوها و آمال انسان‌ها معیار خوبی برای سنجش میزان رشد و تعالی آن‌ها است. آرزوهای متعالی، حكایت از كمال روح و رشد شخصیت انسان‌ها می‌كند؛ برعكس آرزوهای حقیر و بی‌ارزش، نشان از بی‌اهمیتی و رشدنیافتگی افراد دارد. آرزوها، انسان را به حركت وا می‌دارد...

 

برای خواندن ادامه متن به ادامه ی مطلب بروید



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:آیا ما منتظریم؟, :: 17:24 :: توسط : لورد

(إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَلا ناسینَ لِذَکْرِکُمْ، وَلَوْلا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ الَّلأْواءُ وَاصْطَلَمَکُمُ الاَْعْداءُ)

ما در رسیدگى و سرپرستى شما کوتاهى و اهمال نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده ایمکه اگر جز این بود، دشوارى ها و مصیبت ها بر شما فرود مى آمد و دشمنان، شما را ریشهکن مى نمودند. (بحارالأنوار، ج53، ص175، ح7)

گفتم كه روي خوبت از ما چرا نهان است ***گفتا تو خود حجابي ورنه رخم عيان است

غيبت به معناي عدم حضور نيست بلكه به معناي عدم ظهور است . او غايب است يعني ظاهر و آشكار نيست ! اما حاضر است و در بين ماست ! او ما را و ما او را مي بينيم ! او ما را به خوبي مي شناسد و ما او را نمي شناسيم ! بر فرش هاي ما قدم مي گذارد . با ما گفتگو مي كند . در معاملات اقتصادي وارد مي شود . اما حجاب چهره جان ماست كه از شناختنش محروممان ساخته و ما را حيران و سرگردان به دنبالش روان ساخته است.

 

  


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:غیبت, :: 15:51 :: توسط : لورد

برای مشاهده ی تصاویر به ادامه ی مطلب بروید!



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:گلچین تصاویر مهدوی, :: 15:25 :: توسط : لورد

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج... سلام دوستان با ساخت این وبلاگ قصد دارم فضای مجازی زیبایی برای دوستان ولایتی و شیعه مذهب عزیزمون فراهم کنم که بتونن از مطالب کمال استفاده رو ببرن! برای هرچه زیباتر شدن این وبلاگ از نظر دادن خودداری نکنید و با نظر هاتون به من کمک کنید... تشکر
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا اباصالح المهدی و آدرس velaayati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 7293
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1